Followers

Tuesday, March 13, 2012

Cinta Benar Cinta-Wawa

Ku temu keindahan
Dalam hati dan dirimu
Aku yang ternanti dan mencari
Tidak lagi sendiri

Tiap detik kau bersama
Bagai waktu yang terhenti
Cinta takkan hilang takkan pudar
Terlukis tetap di hati

Kau buat ku terpana
Terleka seketika
Tak dapat bayangkan hidup
Tanpa senyum tawa darimu

Cinta benar cinta
Seindah yang aku inginkan
Pastinya akan aku miliki
Mimpi yang nyata akhirnya
Denganmu berdua selalu
Siang dan malam bersamamu
Tiada kata yang kan terucap
Bahgia seluruh jiwaku
Di dekap tanganmu

Apa yang telah terjadi
Kau menjadi rahsia kau dan aku
Tak siapa yang tau

Kau buat ku terpana
Terleka seketika
Tak dapat bayangkan hidup
Tanpa senyum tawa darimu

Cinta benar cinta
Seindah yang aku inginkan
Pastinya akan aku miliki
Mimpi yang nyata akhirnya
Denganmu berdua selalu
Siang dan malam bersamamu
Tiada kata yang kan terucap
Bahgia seluruh jiwaku
Di dekap tanganmu

Ternyatalah hanya dengan kamu saja
Ku tak cinta dia
Jangan kau runsingkan
Kau katakan saja
Hanyalah diriku kau mau
Didampingi selalu
Dirinya bukan penghalang buat kita

No comments:

Post a Comment